Beste leden van Healthcenter Hoornse Vaart,
Op dit moment zijn wij allen, over de hele wereld, getroffen door het Corona virus. Een pandemie, die op ieder zijn leven invloed heeft. Het is een tijd waarbij het van belang is om goed te zorgen voor de eigen gezondheid en elkaar te ondersteunen. Wij krijgen veel vragen over het stopzetten en/of tijdelijk bevriezen van het abonnement en het terugbetalen van de maandelijkse contributie. Door de uitzonderlijke omstandigheden waar wij ons allen in bevinden, hebben wij tijd nodig om hiervoor een passend antwoord te formuleren.
Gezien wij allen in hetzelfde schuitje zitten en wij allen van elkaar afhankelijk zijn, hopen wij dat wij ook nu de duurzame relatie met al onze leden kunnen behouden. Sommigen van u zijn al jaren lid, anderen pas sinds kort, maar allen worden gewaardeerd. U als klant zorgt ervoor dat wij kunnen bestaan. Uw steun en vertrouwen in de organisatie zorgt er voor dat wij ook na alle hectiek ons kwalitatief hoge aanbod kunnen blijven aanbieden. Wij vragen om uw geduld, begrip en loyaliteit, juist nu in deze onzekere tijd.
Wij zijn voornemens om, zodra wij ook meer weten, te communiceren over een passende oplossing. Tot dan hopen wij dat u ons de tijd kan geven om dit vraagstuk op te lossen. In de tussen tijd, zorg goed voor uzelf en uw naasten. In onderstaand overzicht de meest gestelde vragen met antwoorden om u te informeren over de Corona maatregelen, abonnementen en hoe u toch kan blijven sporten.
Met vriendelijke groet,
Team Healtcenter Hoornse Vaart
1. Is Healthcenter Hoornse Vaart geopend?
Nee, ons healthcenter is voorlopig gesloten vanaf 16 maart 2020 tot 6 april 2020.
2. Hoe lang blijft Healthcenter Hoorne Vaart gesloten?
Het healthcenter zal op last van de overheid in ieder geval gesloten blijven tot 6 april. Afhankelijk van hoe de situatie zich verder ontwikkelt kan deze datum veranderen.
3. Ik wil graag thuis trainen om Fit te blijven? Hoe doe ik dat?
Houd onze facebook pagina en mailing in de gaten. Wij zullen de komende weken verschillende home work-outs blijven aanbieden.
4. Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug terwijl het healthcenter gesloten is?
We zijn verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. Deze situatie is ook voor ons nieuw. We laten ons informeren door de overheid en onze branchevereniging. Zodra wij meer informatie hebben zullen wij u hierover zo snel mogelijk informeren.
5. Kan Healthcenter Hoornse Vaart mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?
Op basis van de huidige situatie kunnen we uw lidmaatschap helaas niet zomaar bevriezen. We zijn, samen met onze branchevereniging, verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken. Wij zullen u hierover zo snel mogelijk informeren.
6. Healthcenter Hoornse Vaart hanteert automatische incasso. Hoe gaat dit rond 1 april zijn terwijl het healthcenter dicht is?
Ja dat klopt, ook op 1 april wordt automatisch geïncasseerd. Wij zijn ons bewust van dit ongemak voor onze leden, wij vinden dit erg vervelend. Wij spreken u aan op uw loyaliteit en vragen om uw begrip hiervoor. Wij zullen u de komende weken informeren over compenserende maatregelen. Het is namelijk voor ons ook een vraagteken of de sluiting wordt verlengd na 6 april en of de overheid compenserende maatregelen voor de fitnessclubs treft. Wij hopen op uw vertrouwen dat wij deze kwestie integer zullen afhandelen.
7. Ik wil mijn lidmaatschap bij Healthcenter Hoornse Vaart per direct opzeggen, kan dat?
Wat jammer om te horen dat u uw lidmaatschap op wilt zeggen! De huidige situatie is geen geldige reden om uw lidmaatschap per direct op te zeggen. Wij hanteren de reguliere opzegvoorwaarden waarbij u na het uitdienen van uw contract met één kalendermaand opzegtermijn kunt opzeggen.